luns, 18 de outubro de 2021

18 DE OUTUBRO, DÍA DAS ESCRITORAS

Hoxe celebramos en todas as bibliotecas o Día das Escritoras. Con esta iniciativa preténdese darlle visibilidade tanto ás autoras de hoxe en día como a todas esas outras mulleres que en moitas ocasións foron silenciadas ou minusvaloradas a respecto dos homes da súa época.

Por sorte parece que a sociedade actual empeza a recoñecer a aportación das mulleres ao mundo da cultura e a importancia da súa escrita. A través do reto que vos propuxemos queriamos poñerlles nome a moitas das nosas autoras galegas e isto foi o que nos enviaron algunhas familias.

Moitas grazas a todas e todos os que participastes e... a seguir gozando da lectura!

IAGO LÓPEZ DE 6ºB:


PAULA GÓMEZ DE 3ºA:


MANUEL GARCÍA DE 3ºA:


IAGO VARELA DE 3ºA:

MARTINA PIRES DE 4ºB:

Recomenda o libro "O ANIVERSARIO DE ANA" da escritora CONCHA BLANCO.

Tamén recomenda o libro "A CEBRA CAMILA" da escritora MARISA NÚÑEZ que é un libro moi divertido para os máis pequenos.

IAGO GOBERNA DE 5ºB:

Recomendacións:

Pai: "PLAN DE RESCATE", ANTÍA YAÑEZ.

Avó: "ÁS DE BOLBORETA". ROSA ANEIROS.

Iago: "CHOIVA DE RAS", ÁNXELA LOUREIRO.

NOA ALONSO DE 6ºC:

Estas son as miñas recomendacións:

Miña: "VAMPIRA DE BIBLIOTECA" de LEDICIA COSTAS.

Miña nai: "OS PAZOS DE ULLOA" de EMILIA PARDO BAZÁN.

Meu irmán: "DARÍO A DIARIO" de XELA ARIAS.

CLARA VEIGA DE 6ºC:

Recomendacións:

Miña: "VAMPIRA DE BIBLIOTECA" de LEDICIA COSTAS.

Miña nai: "NENA E O MAR" de ÉRICA ESMORÍS.

Meu irmán: "UNHA ESTRELA NO VERTO" de LEDICIA COSTAS.

ROI LOURENZO DE 6ºC:

Recomendacións:

Miña: "VAMPIRA DE BIBLIOTECA" de LEDICIA COSTAS.

Miña nai: "CLUB DA CALCETA" de MARÍA REIMONDEZ.

Miña irmá: "MAMÁ QUERO SER ZIGGY STARDUST" de IRIA MISA.

IRIA GARRIDO DE 6ºC:

Recomenda:

"MAMÁ QUERO SER ZIGGY STARDUST" de IRIA MISA.

"JULES VERNE E A VIDA SECRETA DAS MULLERES PLANTA" de LEDICIA COSTAS.

"ICÍA QUERE CAMBIAR O MUNDO" de FINA CASALDERREY.

ANTÓN BAQUEIRO DE 6ºC:

Recomendacións:

Miña: "O MEU PESADELO FAVORITO" de MARIA SOLAR.

Miña nai: "INFAMIA" de LEDICIA COSTAS.

Meu padriño: "O MISTERIO DAS FILLAS DA LÚA" de FINA CASALDERREY.

IAGO FREIRE DE 6ºC:

Recomendacións:

Miña: "ANAGNORISE" de MARÍA VICTORIA MORENO" e "VAMPIRA DE BIBLIOTECA" de LEDICIA COSTAS. 

Miña nai: "O CLUBE DA CALCETA" de MARÍA REIMÓNDEZ.

Miña curmá: "PUERTO ESCONDIDO" de  MARÍA ORUÑA.

CARLOTA DE 6ºC:

Recomenda:

"FOLLAS NOVAS" - ROSALÍA DE CASTRO.

"LOS PAZOS DE ULLOA" - EMILIA PARDO BAZÁN.

"NON TE AMOLA" - XELA ARIAS.

LIDIA LEIRO DE 6ºC:

Recomenda:

ROSALÍA DE CASTRO "CANTARES GALLEGOS" e "EN LAS ORILLAS DEL SAR.

XELA ARIAS "NON TE AMOLA".

NICOLÁS FERNÁNDEZ DE 6ºC:

Recomendacións:

Miña: "PLAN DE RESCATE", autora: ANTÍA YAÑEZ.

"EL MISTERIO DEL PARQUE DE LAS ÁNIMAS", autora: ARRATE EGAÑA.

Miña nai: "MI ISLA" autora: ELISABET BENABENT.

"LO QUE LA MAREA ESCONDE", autora: MARÍA ORDUÑA.

Miña tía: "PALMERAS EN LA NIEVE", autora: LUZ GABÁS.

"AMOS Y MAZMORRAS", autora: LENA VALENTI.

BRAIS FREIRE DE 5ºA INFANTIL:

Recomendacións:

Meu irmán: "VAMPIRA DE BIBLIOTECA" de LEDICIA COSTAS.

Miña nai: "O CLUBE DA CALCETA" de MARÍA REIMÓNDEZ.

Miña curmá: "PUERTO ESCONDIDO" de  MARÍA ORUÑA.

UXÍA BLANCO DE 5ºB:

Recomendacións:

Avó: ROSALIA DE CASTRO. "LEMBRANZAS"

Avoa: EMILIA PARDO BAZÁN. "LA MADRE NATURALEZA"

Nai : ROSALÍA DE CASTRO. "FOLLAS NOVAS"

Pai: CASTELAO. "RETRINCOS"

Irmán: LEDICIA COSTAS. "VAMPIRA DE BIBLIOTECA"

JOSE OTERO DE 6ºC:

Rcomenda:

Para infantil: "ASÚSTATE MERCHE" de FINA CASALDERREY.

Para prinaria: "VAMPIRA DE BIBLIOTECA" de LEDICIA COSTAS.

Para adultos: "22 SEGUNDOS" de EVA MEJUTO.

CLAUDIA MÍGUEZ DE 5ºB:

Recomenda a escritora LEDICIA COSTAS cos títulos: "UNHA ESTRELA NO VENTO" (para infantil) e "INFAMIA" (para adultos)

Tamén recomenda "CHOIVA DE RAS" de ÁNGELA LOUREIRO (para primaria)

ALDARA LEIRO DE 3ºB:

Recomendo a LEDICIA COSTAS por libros como "A SEÑORITA BUBBLE"

A miña nai recomenda a MARÍA REI VILAS polo libro "FLORES DE FERRO" (para nenos/as da ESO, Bacharelato, FP ou quen lle interesa a guerra civil española)

A miña avoa recomenda a EMILIA PARDO BAZÁN polo libro entre outros "OS PAZOS DE ULLOA" reflexa unha época galega do século XIX.

SARA IGLESIAS DE 6ºB:

Vouvos recomendar un libro de XELA ARIAS chamado "DARÍO A DIARIO"

A miña nai vaivos recomendar un libro de MARÍA VICTORIA MORENO chamado "SEMENTEIRA DE FUTURO"

E para rematar a miña irmá vaivos recomendar o libro de MARÍA CANOSA chamado "O DÍA QUE CHOVEU DO REVÉS"

DANIELA LORENZO DE 4ºA DE INFANTIL:

MARÍA VICTORIA MORENO: "ANAGNÓRISE" (Foi profe do pai Sergio)

FINA CASALDERREY: "O MISTERIO DOS FILLOS DE LÚA" (Mamá María) "ASÚSTATE MERCHE" (Tía Moni) "QUEN ME QUERE ADOPTAR" (Primo Jose)

ROSALÍA DE CASTRO: "CANTARES GALLEGOS" (Avos maternos, Chus e Marisé)

ANXO MOURE: "O CARBALLO CON BOTAS" (Prima Noa)

MARÍA CANOSA: "RUBICUNDO" (Primo Jose)

CLOE DURÁN DE 6ºB:

A miña escritora galega favorita é ROSALÍA DE CASTRO co seu libro "FOLLAS NOVAS"

Eu son Rocío, a nai de Cloe, e a miña escritora galega favorita é EMILIA PARDO BAZÁN co seu libro "INSOLACIÓN"

Eu son avoa de Cloe e a miña escritora galega favorita é CONCEPCIÓN ARENAL co seu libro "EL VISITADOR DEL PRESO"

HUGO DE 4ºB:

Recomenda o libro de MARGARITA DEL MAZO que se chama "CARABUÑAS"

Á nai un libo que lle gusta moito é a obra de EMILIA PARDO BAZÁN "LOS PAZOS DE ULLOA"

A os avós gústalles a obra de ROSALÍA DE CASTRO, pero sobre todo "CANTARES GALLEGOS"

LUJÁN CRESPO DE 5ºB:

Á miña nai gústanlle os libros de MARÍA VICTORIA MORENO.

Ao meu irmán gústanlle os libros de LORENA CONDE.

E a min gústanme os libros de XIANA TEIMAY.

ÍA GARCÍA DE 2ºA:

ROSALÍA DE CASTRO con "CANTARES GALLEGOS"

MARÍA VICTORIA MORENO con "MAR ADIANTE"

ANDREIA COSTAS con "CORAZÓN DE VACA E OUTRAS VÍSCERAS"

ÉRIC PIÑEIRO DE 5ºB:

Teño varias escritoras e títulos xa que temos moitos libros en galego porque nos gusta moito a nosa lingua e temos que defendela.

A miña bisavoa recomendoume "FOLLAS NOVAS" de ROSALÍA DE CASTRO e "PIONEIRAS: GALEGAS QUE ABRIRON CAMIÑO" de ANAIR RODRÍGUEZ.

A miña tía recoméndame "MARUXA" de EVA MARÍA MEJUTO RIAL e tamén "UNHA FÁBRICA DE BICOS" de MARÍA CANOSA.

O meu pai recomendoume "TRISTES ARMAS" de MARÍA MAYORAL

O meu irmán recomendoume "OS NENOS DA VARIOLA" de MARÍA SOLAR.

A miña nai recomendoume "JULES VERNE E A VIDA SECRETA DAS MULLERES PLANTA" de LEDICIA COSTAS e tamén "ICÍA QUERE CAMBIAR O MUNDO " de FINA CASALDERREY.

E eu recomendo "CHOIVA DE RAS" de ÁNGELA LOUREIRO e tamén  "MAMÁ TI SI QUE ME ENTENDES" de TERESA MOURE.

Ningún comentario:

Publicar un comentario